FANDOM

Genel Bilgi

Sezon Numarası Toplam Bölüm Sayısı Yayınlanma Tarihleri
Sezon Başlangıcı Sezon Finali
1 26 (52 Parça) 1 Haziran 2010 2011

1.Sezon (2010-2011)

Başlık Türkçe Başlık Türkiye'de Yayınlanma Tarihi Toplam Bölüm Sayısı Sezondaki Bölüm Sayısı Bölüm Açıklaması
"Rabbit Castle" "Tavşan Kalesi" 1 Haziran 2010 1a 1a Birinci Bölük gelip Komutan Maymun Trully'i, Tavşan Kral Hayalet Surat'tan kurtarak tavşanlarla yeniden barış sağlarlar.
"Elephant Castle" "Fil Kalesi" 2 Haziran 2010 1b 1b Koca Yeşil, fillerin düdük sesleriyle insanları kamçıladığını duyarlar.
"Liger Castle" "Yavru Aslan Kalesi" 3 Haziran 2010 2a 2a Mistik Sonya'nın sevenleri, Yavru Aslanlar arasındaki problemi barışa dönüştürmeyi kanıtlar.
"Camel Castle" "Deve Kalesi" 4 Haziran 2010 2b 2b Deve'lerle bir barış anlaşmasından sonra, Komutan Maymun Trully yakalanır ve model çizimi olarak kullanılır. Birinci Bölük onu kurtarır.
"Parrot Castle" "Papağan Kalesi" 7 Haziran 2010 3a 3a Papağan Kral, öğrencisi çıkan Komutan Maymun Trully'nin Koca Yeşil'e katılma davetini kolayca kabul eder. Maalesef Zebra Kardeşler meseleyi kendi elleriyle yapar ve ikisinide yakalar.
"Turtle Cannon Competition" "Kaplumbağa Topu Yarışması" 8 Haziran 2010 3b 3b Birinci Bölük ve İkinci Bölük, bir kaplumbağa tank yarışında mücadele ederler.
"Pandaffe Castle" "Panzur Kalesi" 9 Haziran 2010 4a 4a Koca Yeşil'in şarkıcısı Çıgırak Diva (Güçlü Ray ve Mistik Sonya tarafından sahneye çıktı) Panzür Kalesi'ndeki panda ve zürafalara yardım eder.
"Eagle Castle" "Kartal Kalesi" 10 Haziran 2010 4b 4b Komutan Maymun Trully'nin, kartallarla barış antlaşması sonucunda Zebra Kardeşler tarafından yaratılan ve kartallar tarafından işletilen geniş metal iskeletin tuzağı olarak biter.
"Baboon Castle" "Babun Kalesi" 11 Haziran 2010 5a 5a Maymun Trully'nin ayağı incinir, Ermiş Woo ve Papağan Kral babunlarla barış olmayı dener, kötü bitler tarafından devralınır. Hem de kızlar yıkanan çocuklardan iğrenirler.
"Folk Game Competition" "Aile Oyunları Yarışması" 14 Haziran 2010 5b 5b Krallığın yoğun trafiği ile Ayın fatihinin plânıyla yorgun düşer. Oyunbozan, Hayalet Surat'a karşı Koca Yeşil'in kaderini belirleyecek Aile Oyunu Yarışması'na girer.
"Pitched Battle of the Tank Army" (Part I&II) "Tank Ordusuyla Savaş" (Bölüm I&II) 15 Haziran 2010 6 6 Koca Yeşil'in kaplumbağa tankları, iki şeytan içeren kutuyu elde etme yarışıdır. Oyunbozan, Bukalemun Kraliçesi'ni büyüterek donatır (tüm sivrisinekleri yedirterek geniş olmuştur) ve onun kabuk şeklindeki zırhlı maddeleri konudur.
"Camel Castle II" "Deve Kalesi 2" 16 Haziran 2010 7a 7a Deve Kral, Modern sanat boyasıyla sanat yarışmasında Lin Chung'a karşı kaybeder ve birkez daha insanlarla develer birbirine karşı olurlar.
"Turtle Cannon Competition II" "Kaplumbağa Topu Yarışması Bölüm 2" 17 Haziran 2010 7b 7b Birinci Bölük ve İkinci Bölük, Kaplumbağa Top Yarışmasındalardır. Bu sefer Bay Şef ve Alfa Kız, takım arkadaşları için skor puanları olacaklardır.
"Elephant Castle II" "Fil Kalesi 2" 18 Haziran 2010 8a 8a Zebra Kardeşler, Deve Kral'a Koca Yeşil'in bir sahtekar olduğuna dair yalan söyler. Bu nedenlerle Fil Kral insanlara karşı Adam Fil isimli filler olarak kendi ordusunu yaratır. Lin Chung üşümektedir, diğer Birinci bölük üyeleri gider Fil Kral olmadan geri dönerler.
"Peacock Castle" "Tavuskuşu Kalesi" 21 Haziran 2010 8b 8b Mistik Sonya'nın güzellik yarışmasında, Tavus Kuşu Kraliçesi'yle barış sağlanır.
"The Pitched Battle of the Navies" (Part I&II) "Deniz Kuvvetlerinin Meydan Muharebesi" (Bölüm I&II) 9 9
"Dog Castle" "Köpek Kalesi" 10a 10a Güçlü Ray'in dişi ağrımaktadır ve kocayeşil'in diş hekimi Wu Song'a gider.Diş hekimi Wu Song Güçlü Ray'in dişini çektikten sonra bir kardeşim vardı benim ikizim ancak o daha çok küçükken kayboldu der.Bu arada köpekler yine isyan çıkarmışlardır nedeni de insanların yalan söylediklerini ve robotların onlardan daha iyi olduklarını söylerler ve bir yarışa girerler yarışı 1.bölük kazanır.Tabi köpek kralın maskesi düşünce onun diş hekimi Wu Song'un kaybolan kardeşi olduğu anlaşılır ve iki kardeşi birleştirirler tabi köpeklerde Koca Yeşil'e katılır.
"Rhino Castle" "Gergedan Kalesi" 10b 10b
"Lion Castle" "Aslan Kalesi" 11a 11a
"Crocodile Castle" "Timsah Kalesi" 11b 11b
"Cat Castle" "Kedi Kalesi" 1 Haziran 2010 12a 12a Kedi Kral gülmeyi yasaklamıştır ve Komutan Maymun Trully'i yakalarler ve Zebra Kardeşler'de bu suçu işler. Birinci Bölük onları kurtarır.
"Cheetah Castle" "Çita Kalesi" 2 Haziran 2010 12b 12b Kendini beğenmiş uzaylılar gelir. Birinci Bölük'le, Çitaların Kraliçesi ve Kralı sektirerek onları yenerler.
"Air Battle" "Hava Savaşı" 13a 13a
"Shark Castle" "Köpek Balığı Kalesi" 13b 13b
"Parrot Castle II" "Papağan Kalesi 2" 14a 14a
"Folk Game Competition II" "Aile Oyunları Yarışması 2" 14b 14b
"Snake Castle" "Yılan Kalesi" 15a 15a
"Octopus Castle" "Ahtapot Kalesi" 15b 15b
"EgretOx Castle" 16a 16a
"Firework Festival of East Citadel" "Havai Fişek Festivali" 16b 16b
"Chameleon Castle" 17a 17a
"Bald Eagle Castle" "Dazlak Kartal Kalesi" 17b 17b
"Crab Castle" "Yengeç Kalesi" 18a 18a
"Fierce Battle of the Pig and Skunk Armies" "Domuz ve Kokarca Ordularının Vahşi Savaşı" 18b 18b
"Pitched Battle of the Great Wall Train" (Part I&II) "Zaman Treninde Meydan Muharebesi" (Bölüm I&II) 17-18 Haziran 2010 19 19 Wu Song ve Papağan Kral, Kayalık Çölde Wu song'un diş macunu için çoğu ot toplarlar. Maalesef, Kaplanlar, Çin Seddi Tren'ine girerler ve Oyunbozan'ın diş ağrısı emri üzerine Çin Seddi Treni'nde güç emri ile insanları yakalarlar. Wu Song'da yakalanır, Birinci Bölük onu kurtarır.
"Turtle Cannon Competition III" "Kaplumbağa Topu Yarışması Bölüm 3" 20a 20a
"Scorpion Castle" "Akrep Kalesi" 20b 20b
"Table Soccer Competition" "Langırt Yarışması" 21a 21a
"Groundhog Castle" "Köstebek Kalesi" 21b 21b
"Duckbill Castle" "Ördek Kalesi" 22a 22a
"Ostrich Castle" "Deniz Kuşu Kalesi" 22b 22b
"Deer Castle" "Geyik Kalesi" 23a 23a
"Porcupine Castle" "Kirpi Kalesi" 23b 23b
"Sheep Castle" "Koyun Kalesi" 24a 24a
"Penguin Castle" "Penguen Kalesi" 24b 24b
"Frog Castle" "Kurbağa Kalesi" 25a 25a
"Cheetah Castle II" "Çita Kalesi 2" 25b 25b
"Pitched Battle of the Air Force" (Part I&II) "Hava Kuvvetleriyle Savaş" (Bölüm I&II) 26 26